Back to school #1






I know, I know. The school was already started in many places, but where I live (in Transylvania), the school will start in 15th September. So, I think I'll do some "Back to school' outfits. Hope someone are interested. 
I was wearing my own sewn skirt (this is my second piece) with my old (but gold, haha) white stripped blouse. I really like the blouse-skirt combination.

---

Tudom, az iskola nagyon sok helyen már elkezdődött, viszont ahol én élek, csak jövő héttől. Úgygondoltam, mivel nekem csak jövő héten lesz suli, csinálok még pár "vissza a suliba" outfitet. Remélem valakit majd fog érdekelni. 
Egy általam készített szoknyát viseltem, egy régi blúzommal, amit most ástam elő a szekrény mélyéről (miket rejthet egy szekrény éveken keresztül, amiről teljesen megfeledkezel... valószínűleg van valami "fekete lyuk" benne, ami elnyeli a cuccokat... :D ). Nagyon tetszik mostanában a "blúz-szoknya" kombináció. 






xx, 
Andi

Comments

I had quite a different outfit for school!

xoxo,
http://petitemaisonoffashion.blogspot.com/ ♥
Great outfit ;) Have a good back to school p;))
Unknown said…
Nagyon szép szoknya, ügyes vagy, és persze a szett is szuper!:) x
Bianka

Popular Posts